Працюючи з сім'ями, які опинились у складних життєвих
обставинах, фахівці із соціальної роботи вже неодноразово стикалися з такою
проблемою як небажання членів родини йти на контакт із соціальним працівником,
розповідати про власні проблеми. А це, зрозуміло, ускладнює процес надання
допомоги. Тож, з метою опанування навичок взаємодії з «важкими» клієнтами, на
базі територіального підрозділу відділу соціальної роботи Запорізького МЦСССДМ
по Ленінському району, 31 жовтня був проведений тренінг «Психологічна
профілактика наслідків взаємодії фахівців із соціальної роботи з «важкими»
клієнтами».
Запрошений спеціаліст - психолог Центру СНІД та БФ
«Щаслива дитина» Вікторія Мочалова – підготувала для співробітників міського
ЦСССДМ корисну інформацію про проблему професійного «вигоряння» спеціалістів,
встановлення контакту з членами родин та багато цікавих вправ, зокрема на
визначення ролі фахівця («ведомый-ведущий») у відносинах з клієнтами.
|